SØNDAGSJOBB

Denne jobben har hengt over meg noen dager. Egentlig måtte den gjøres i går. Men jeg hadde ikke den helt store dagen i går.  Sleit med uroligheter i kroppen, masse hjertebank og tårer som sto klare til å renne over hvert øyeblikk. Det er ikke godt. Og den minste ting som henger over meg da gjør ikke dagen bedre. Det ble mye soving.

Men i dag våkna jeg til sol!! Det hjalp. Så nå er jobben gjort. Jeg har lappa arbeisbuksa til mannen😊 Det er litt av en jobb det. Det er ikke det enkleste å komme til på ei sånn bukse med symaskin.  Men etter ei knekt nål, nålhull i fingertuppen og en tråd som sitter børr fast inne i maskinen ble jeg tilslutt ferdig med jobben. 

Nå håper jeg buksa holder ei god stund til. 

Her er vi ferdige med både frokost og lunsj.  All kaffen vi hadde i huset er drukket opp. ( 8 poser, kjøpt på tilbud holdt i 16 dager) . Sola har forsvunnet bak åsen allerede og vi er klare for en ettermiddagshvil. Vi får prøve oss på te da vi våkner igjen. Det er godt det også😊 

Ha en fortsatt fin søndag 😚

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg