SØNDAGS-SYSLER

Jeg er temmelig gåen i toppetasjen for tida. Men det blir roligere etterhvert. Det vet jeg.

I dag har jeg hatt anledning til å strikke ferdig sokk nr en av et nytt par til mannen min. Bare slappet av i egne tanker mens jeg satt der.

Da jeg endelig ble sulten nok til å spise en veldig sein frokost, vasket jeg kjøleskapet innvendig før jeg satte maten inn igjen. Det skulle vært gjort for lenge siden.

Mannen kom inn for å spise han også da jeg nesten var ferdig med kjøleskapet. Da gikk det med en del av knekkebrødene jeg bakte til han i går.

Jeg laget like godt ei ny blanding med knekkebrød-røre mens jeg holdt på der ute. Nå står den i ovnen, og jeg må huske på å følge godt med mot slutten av steketiden. Må prøve å ikke få de så godt stekte som i går.

Nå kjenner jeg det er på tide med en liten ettermiddags-strekk snart.

Senere i dag har jeg lyst til å gå en tur med Ester. Det har jeg ennå ikke prøvd, så jeg er spent på hvordan det er å gå med henne i bånd. 

 

Ønsker deg en fin søndag 😚

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg