Søndagen er snart over.

Denne dagen ble ikke veldig lang. Jeg har sovet til langt ut på dagen. Jeg som har vært veldig tidlig våken de siste dagene, trengte tydeligvis noen timers søvn i natt. Jeg hadde en del vondt i går. Kan hende det var det jeg var sliten av. I dag har det vært bedre. Jeg har for det meste klart å gå helt oppreist i dag. Det er godt å slippe å gå krokbøyd.

Hadde noen øyeblikk tidligere i dag hvor jeg hadde lyst til å prøve å gå ut en tur. Jeg gjorde det ikke. Vil ikke akkurat irritere magen mer enn nødvendig foreløpig. Ikke da jeg hadde mer vondt i går enn dagen før.

Hvis det er på samme nivå i morgen som det har vært i dag, skal jeg på med jakke og sko da. Prøve å bevege meg litt rundt ute i gården.

I dag har min mor og jeg spist et par rekesmørbrød hver. Det var godt. Hun fant siste rest av en 5-kg’s kartong fra i sommer i fryseren.

 

Ellers har vi fått sett noen episoder av en reality-serie vi begynte å se på for ei god stund siden. Vi får prøve å se ferdig resten av serien før jeg skal reise hjem igjen til meg selv. Det blir nok ikke så mange dagene til det nå.

Nå i kveld er det 71° Nord og Farmen som står på tv- menyen.

 

Kos deg med resten av kvelden, det skal vi ♥ 

8 kommentarer
    1. Bra du blir tatt godt vare på av din mor og den sønner…Maten så god ut..Glad i reker jeg..
      Fortsatt god bedring og sikkert viktig å sove litt og få ekstra ro..Klem og natta…

    2. Det er nok greit å lytte til kroppen og ikke gjøre for mye de første dagene. Godt du har familien rundt deg også 🥰 Ønsker deg en fin mandag, klem 🤗

      1. Tusen takk 😊
        Jeg tør ikke å presse kroppen for mye nå. Jeg tar ikke sjansen på å løfte på meg nye brokk med en gang. Jeg er veldig glad jeg har familien nå 🥰
        Ønsker deg også en fin mandag 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg