SØNDAG

I dag våknet jeg litt tidligere enn jeg pleier. 

Vi har spist en god frokost med kokte egg og iskald melk. Et par kaffekopper har det også blitt. Men nå må vi vist ha en liten blund på øyet før vi starter dagen skikkelig. Det skal nemlig bli en tur på oss i dag også. 

Vi spiste litt mye middag og dessert i går, og det må vi gå av oss igjen 🙂

Det ble ferdig marinert indrefilet av svin, med grønnsaker, poteter og en tjukk og god hjemmelaget saus. 

Det smakte godt med en skikkelig potet-middag.

Etter en pause og tv-titting , orket vi dessert også.

Det ble en boks med fruktcoctail med ekstra eple og en banan i. Mannen valgte vaniljesaus mens jeg gikk for vaniljekesam. 

Så vi har ikke annet valg enn å få på oss skoa og gå en litt lengre tur enn i går.

Resten av Søndagen tar jeg som den kommer. Håper i hvert fall at jeg får litt tid til skriving. 

Ha en fin dag 😊🌷

 

#søndag #utpåtur #middag #skrivekløe

4 kommentarer
    1. Så kjempekoselig med en liten tur i dag også da 🙂

      Middagen deres i går så kjempegod ut 🙂 Nam, nam :p Jeg skjønner at det smakte 🙂 Fruktcoctail er jo kjempegodt det også 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg