SØNDAG, REGNVÆR, INNEDAG

Egentlig skulle jeg og yngstemann vært på fisketur ved fjorden i dag. Men vi tar det heller en dag det er oppholdsvær. Det er liksom litt koseligere da. Så i dag blir det innedag i stedet. Det er helt greit.

Jeg trenger en slappeav-dag. Dessuten er det jo søndag. Og den dagen er bestemt til akkurat det. Eller i det minste bare gjøre det jeg har lyst til.

  I dag kjennes det foreløpig ut som å høre på denne lydboka. 

Den er å finne på Storytel. Jeg har faktisk hørt en del bøker derfra nå. Det er greit noen ganger å bare ligge eller sitte å høre på. Kan jo gjøre håndarbeide samtidig også hvis jeg vil. Ellers liker jeg best å lese selv. Får med meg mer da syns jeg.  Så det blir nok et par timer med den i hvertfall.

Og skulle jeg bli for rastløs er det alltids noe å finne på inne her.

Ha en fin søndag😚

 

4 kommentarer
    1. I dag er det skikkelig grått ja.. Koseligere med fisketur i sol..men fisken biter vel i regnet..har jeg hørt 🙂 Liker godt å høre på lydbøker..best for meg pga. nakkevondt.. men har ikke fått til å laste ned etter jeg fikk ny tlf..må se å få ordna det snart.. Kos deg med innedag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg