Søndag og søvn.

Jeg har sovet i natt! Jippi!! Det var virkelig godt, men fortsatt blir jeg like trøtt et par timer etter jeg har våknet. Spesielt da jeg har spist.

Cpapen har jeg brukt i hele natt, og nesetippen er ikke like øm og vond som den har vært hittil da jeg har hatt den på.

Det er jeg veldig glad for. Da blir det helt sikkert bedre og bedre og bruke den fremover. Så er det bare å håpe på at effekten av den vil vise seg mer etterhvert.

  Jeg skulle vært på den årlige hytteturen  med mine gamle kolleger fra i går til i dag. Den måtte jeg avlyse pga et døgn uten så mye som ett minutts søvn natt til i går.

Jeg satt ute og så på månen som forsvant bak trærne tidlig på natta.

Og da klokka ble 5 gikk jeg ut igjen i morgenlyset.Tok meg en kaffekopp med en melkeskvett i. Det er noe jeg har begynt å ha i den første koppen jeg tar i det siste. Jeg ble sittende der ute i 2 timer og høre på all den forskjellige fuglekvitringen. Å få sove hadde jeg gitt opp.

Først langt utpå ettermiddagen fikk jeg til en lur. Den var sårt tiltrengt.

Jeg går ut i fra at jentene på hytta hadde det like artig i år som de foregående årene vi har vært der. Og jeg håper det blir hyttetur til neste år også. Da satser jeg på å være i mye bedre form.

Nyt det som er igjen av søndagen❤

 

6 kommentarer
    1. Synd du ikke fikk vært med, husker disse turene og det så så koselig ut.
      Neste år vettu, da er du 100 % klar! <3 God klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg