SØNDAG OG SNØEN SMELTER

Hei hei og god søndag.

Jeg har sovet lenge i dag. Det trengtes. Forrige natt ble det lite søvn. Ikke bra.

Sola skinner. Det er lyst og fint ute. Godt og varmt også, og snøen smelter som bare det. Det renner godt fra takrenna i det minste. Og da regner jeg med at det vil synke sammen litt på bakken også.

 

Jeg skal ikke skryte på meg toppform enda, og siden det er søndag skal jeg bevilge meg ei stund under dyna på sofaen nå. Lese noen blogger og se litt på tv mens bikkjene sover.

Mannen min er ikke hjemme på noen timer, så noen luftetur blir det uansett ikke på meg. Jeg tør ikke la dem være alene hjemme. Å ta med seg bare en nytter i hvertfall ikke.

Nyt søndagen enten du er ute eller inne😚

 

 

 

6 kommentarer
    1. Deilig å bare slappe av litt da.

      Åh det er så koselig å se at snøen smelter. I dag hadde jeg en skikkelig varm gåtur. Det føltes så godt for da får jeg skikkelig vårfølelse.

      1. Ja…det var godt å ta det helt med ro i dag😊
        Og godt var det å se at det sildret og rant fra taket😊
        Jeg tror på at det var deilig på tur i sola i dag. Vårfølelse det ja😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg