SØNDAG I HOKKSUND

I går kveld reiste jeg nedover til Hokksund, og i dag har jeg sovet lenge. Så det ble grillmat til frokost på både min mor og meg. De andre hadde nok fått i seg en tidligere og mer normal frokost.

Det ble årets første grilling på de her nede. Mannen min og jeg var på årets første grilling hos bonusdatter-og svigersønn på Krøderen forrige fredag. Da tok jeg ingen bilder. Det har jeg gjort i dag. 

 

Sønn og svigerdatter. 

 

Min mor og meg. 

Det var godt med grillmat, selv om det var frokost. Sønnen sto for grillingen i dag.

Senere i dag ble jeg dratt med ut på tur. Sønn, svigerdatter og jeg gikk en tur ned langs elva.

 

 

Jeg klarte ikke å gå så veldig langt. Jeg hang litt på gateskilter og andre ting langs veien for å få igjen pusten. Og sønnen begynte å bli i tvil om det i det hele tatt var trygt å ha meg med på tur. Vi gikk ei runde på ca 2 km. Det var i overkant langt for meg i dag. Men etter å ha hvilt ei stund etterpå kjennes det bare godt. 

Nå blir det visst bestilt pizza til kveldsmat. Og så skal vi prøve å ta nogenlunde tidlig kvelden i dag. Jeg skal tidlig til Drammen i morgen. 

T-skjorta jeg har på meg er den siste jeg sydde. Den ble brukt sist jeg var her også, så den ble faktisk sydd ferdig da jeg sa jeg skulle. Har bare ikke tatt noen bilder av den før i dag, siden jeg har hatt ei lita bloggpause.

Fortsatt fin søndagskveld til deg der ute❤

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg