SØNDAG. DAGEN UTEN DÅRLIG SAMVITTIGHET

Hei hei, og god Søndag.

I dag er det den dagen i uka som jeg har bestemt meg for at dårlig samvittighet ikke skal ødelegge dagen. Uansett hva jeg får gjort…eller ikke får gjort. Jeg skal gjøre det jeg vil og får til, og det jeg ikke får til det får bare være som det er. Det er jo sånn stort sett hver dag.  Men i dag, Søndag, skal ikke noen samvittighet gnage meg. Det er godt med én sånn dag i uka. 

Noen planer har jeg selvfølgelig ordnet meg i dag. Men, men, vi får se.

Jeg burde i hvertfall plante om tomatplantene mine til større potter. Eller finne et sted jeg kan sette de i jorda ute.  De har alt for små potter nå. Jeg venter fortsatt på at mannen skal bli ferdig med å vaske huset utvendig der jeg egentlig skal plante dem.

 

I går oppdaget jeg at en stor paprika har begynt så smått å  skifte farge. Ellers har det bare vært et par små som har blitt røde hittil. Moro!!

 

Fikk en telefon fra venninna mi midt i innlegget her.  Så derfor i kommer dette litt senere ut enn planlagt. Men det gjør ingenting. Koselig med litt skravling da.

 

Nå er jeg snart ferdig med middagskokkelering mens jeg gjør ferdig innlegget. 

Ha en fin Søndag ❤ Det har jeg 😃

 

3 kommentarer
    1. Fantastisk….viktig å kose seg og ta litt fri innimellom…så man ikke går lei. Paprikaplanten din er skikkelig flott…og det kommer også frukter 🙂 Dette er gøy. Klem.

    2. Det syns jeg var en veldig god plan, en dag uten dårlig samvittighet. Det tror jeg både du og alle trenger. Egentlig er dårlig samvit på gjøremål slitsomt. Man burde glede seg over det som blir gjort <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg