SØNDAG BLE SOVEDAG

Er det mulig altså!! Jeg var hos min mor på lørdag og hjalp til med blanding og steiking av medisterkaker. Kom ganske seint hjem, men ikke seinere enn at jeg la meg normalt og sov godt utover natta.

Jeg var tidligere oppe enn jeg pleier i går. Og da klokka ble halv 12 ville både mannen og jeg ta en lur på sofaen. Sovnet nesten til en bevisstløs tilstand og klarte ikke å stå opp igjen før klokka var 19 på kvelden!! Testet blodtrykket for å se om det hadde noe med det å gjøre. Det var som det har vært de siste par ukene. Litt høyt.  Så det var nok ikke det som var feilen. Jeg trengte tydelegvis bare å sove en dag igjen, fordi jeg hadde vært på farta dagen før. Jeg lå forresten mye av dagen etter at jeg hadde med meg Dino på luftetur også.  Jeg ønsker meg energi!!! 

 

Vi får se hva denne dagen bringer. Har vært våken et par timer nå og trykket i øra er på plass. Må innrømme at jeg er lei. Kan jo ha med denne mørketida å gjøre også. Heldigvis er det ikke lenge til det snur igjen. Til lysere dager😊

Nå skal Dino og jeg kose oss med frokost-tv. Og da detter nok øyelokkene snart ned igjen. Men etter DET , har jeg et håp om å få gjort en del fornuftig.😊 Følg med, følg med, og se hva jeg går for i dag😃

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg