SØNDAG.

Hele uka er det bare blitt gjort  bittesmå gjøremål hver dag. Det har blitt lite med blogginnlegg og lesing av andres blogger. Jeg har bare såvidt vært innom. Noen få kommentarer er skrevet, men jeg har vært alt for dårlig på det denne uka. Det meste av døgnet er tilbragt på sofaen med lydbok eller TV og noen smådubber innimellom. Nyhetene fra Kongsberg har ikke gjort uka bedre. Jeg blir redd for å gå ute og  i butikken. 

Jeg oppdaget her en kveld at jeg har småfeber utover dag og kveld igjen også. I dag har jeg sovet til langt på dag. Men så er jeg i sving med litt her og der allerede. Sola varmer så lenge den er fremme. Så vi har sittet ute ei stund i solveggen. Nå begynner den allerede og forsvinne bak de store trærne hos oss, så jeg har vært ute og hentet inn mer ved.  Mannen har holdt fyr i ovnen fra grytidlig i dag. Men vi lot den slukke ei stund mens sola varmet så godt inn vinduene. Nå var det på tide å fyre opp igjen. Det er bare sola som varmer.

Jeg har ikke sydd et sting på maskinen denne uka. Planen har vært der hver eneste dag. Alle delene er klippet ut og klare til å syes sammen til boksershorts til mannen. I løpet av kvelden vil jeg ha den ferdig.

Jeg har flere prosjekter som venter. Bl.a vil min mor gjerne ha ei mobilveske til å henge rundt halsen. Jeg må prøve å få sydd en til henne før jeg skal nedover til Hokksund igjen. Det blir en gang i løpet av uka som kommer. Det må jeg få til!

Jeg skal ta meg selv i nakkeskinnet og gå opp trappa til syrommet hvert øyeblikk.

Ha en fin søndag da 😚

6 kommentarer
    1. Jeg tror mange av oss blir litt engstelig for å gå ut, når slike skremmende og tragiske ting skjer som det på Kongsberg. Noen ganger får man bare ikke gjort det man har tenkt, men det ligger der å venter. Blir spennende å se hvordan bokseren blir og mobilveske til moren din. Ha en fortsatt fin kveld 🥰

      1. Ja. Jeg måtte en tur på et lite handlesenter her en dag. Jeg syns ikke det var noe koselig i det hele tatt. Må jo ha øyne både foran og bak for å følge med på folk. Sånn skal det ikke være.
        Prosjektene mine løper ingen steder nei😊 De ligger pent og venter på meg😑

    2. Alt til sin tid, og noen ganger må man bare lytte til kroppen, slappe av, og så får alt annet vente. Om du hadde skrevet ned alle småtingene du gjør, hadde det sikkert blitt ei lang liste.

      Lykke til med syprosjekter! 🙂

      1. Takk…ja, det blir jo litt hver dag😊
        Prosjektene kommer liksom i siste rekke. Det er alltid noe som bør gjøres først, og vipps, så er skjorta tom.
        Ha en fin dag😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg