SOMMERBLOMSTER I FINE FARGER

Det blomstrer i fine farger nå. Rosa og lilla…mine yndlingsfarger.

Rhododendronen springer ut som bare det.

 

Biene koser seg i blomstene.

 

I en av urnene mine står en rosa pelargonia og et par lilla petuniaer.

Kan vel ikke si annet enn at det er noen av de flotteste fargene som finnes? 😊

Jeg har også satt 3 tagetes rundt en klematis for å skjerme røttene på den. De tåler ikke så godt sterk sol. Klematisen kommer også med lilla blomster, men foreløpig er det bare knopper å se. Bilde kommer senere, når den begynner å blomstre😊

Knall gule tagetes.

 

Det begynner å komme knopper på staudene mine også. De jeg plantet tigligere i sommer. Jeg er spent på hvordan de blir når de blomstrer sammen.  Bilder kommer når de også blomstrer.

Ellers sitter jeg ute å nyter stillheten. Bare meg og Dino. Han sover heldigvis. Og mannen sover inne. Så her er det bare summing av bier og fuglekvitter som høres.

HERLIG!!

 

#sommerblomster #pelargonia #begonia #tagetes #blomster #rosa #lilla #gul #farger

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg