SOM EI FROSSEN SLAKT

Fytti katta så frysen jeg ble etter plenklippinga i dag. Sola forsvant mens jeg holdt på, og jeg var nok litt for tynnkledd for høstværet da sola gikk ned bak åsen her.

Brr… Jeg får ikke varmen i meg igjen. Enda det er fyr i ovnen og jeg har pakka meg godt inn i dyna i sofaen.

Det ble stort sett ikke noe annet enn klipping og butikktur som ble gjort i dag. Nå føler jeg meg som ei frossen slakt her jeg ligger.

Hvis vi ikke hadde blitt forstyrret i klippinga i kveld hadde vi greid hele/alle plenene før det ble mørkt. Det er bare bittelitt som ble stående igjen. 

Etter butikkturen har jeg kosa meg med ferdigpizza og sett på Stjernekamp fra forrige helg.

Så flinke de er de som er med på alle disse sang-programmene på tv. Jeg blir like imponert hver gang jeg ser på det. Skal finne meg et program til å se på før jeg tar med boka mi og finner senga tror jeg. 

Ny dag og nye muligheter i morgen. 

God helg😚

 

2 kommentarer
    1. Håper du finner varme deg…Er sånn noen ganger jeg også. Hjelper å gå en tur ut i farta og så te etterpå for meg..Men er vel ikke bare for deg å gå i mørten der du bor! Men gå litt rundt og rundt i heimen er også kjekt!

    2. Håper du har fått varmen i deg igjen. Det er jammen meg småkjølig her også, og varmovnen står på. Var ute og gikk en tur i dag, og jeg hadde på meg ulltrøye slik at jeg ikke skulle fryse.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg