SOLA SKINNER PÅ “CAMPINGEN” MIN

God morgen😊 Her skinner sola i dag.  Jeg ble vekket av mannen for å kjenne litt på formen. Han har nemlig tatt seg en tur på formiddagen .

Foreløpig kjennes det ikke så værst ut. Jeg får holde meg mest i ro i dag også, og satse på at det holder utover dagen. Bare sitte her å nyte “campinglivet” rett utenfor stuedøra 😊 Med den følelsen klarer jeg å slappe av. Samtidig er det jo så kjekt at hvis jeg blir for rastløs, så kan jeg bare smette inn noen minutter og finne på noe fornuftig. Fine greier!!  

Det kommer nok flere bilder av restegarn- sokkene etterhvert som jeg kommer lenger på dem. Her er bilde av noe av garnet bare. 

Vel… da ønsker jeg alle en fin fredag. Så fortsetter jeg “campinglivet” på trassen😁

 

#campingfølelse #fredisjela #strikketøy

5 kommentarer
    1. Så koselig! Nyt “campinglivet” på din egen terrasse! Fint vær her i dag også. Og det er jammen fint at vi kan åpne døra og bare la den stå sånn. Hunden min kan gå ut og inn som den vil. Deilig. Blir litt mer trælete om vinter`n 😉

    2. Herlig liv, kose seg og drikke kaffe og strikke. Håper du slapper av skikkelig og blir bedre og bedre. Kanskje vært noe virusgreier du har hatt eller rett og slett sykdommen din som slår ut i søvn og svimmelhet. Klem herfra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg