SOL, TÅKEDIS, OG FINE FARGER.

Jeg har endelig fått ei natt med god og lang søvn. Det som vekket meg i dag var Esther hund som tråkket urolig rundt og ville ut. Helt greit egentlig. Jeg tror jeg må ha sovet som en stein i ca 9 timer.

I dag skinner sola. Den slåss litt om plassen med en tåkedis som kommer og går. Små skyer beveger seg raskt over himmelen. Det er helt vindstille, men kaldt ute. Gradestokken har jeg ikke sett på. Jeg får ikke gjort så mye med den uansett.  Bilen er islagt, så det må ha vært kuldegrader i natt i hvertfall.

Jeg har sittet ute litt med kaffekopp og pledd. Sett på skyer, tåkedis, blå himmel, og den fine røde fargen som kommer frem på denne busken i sollyset.

 

Inne i vinduskarmen vokser denne Praktspraglen så mye at jeg snart ikke får plass til annet enn den. Engelen som står der må visst snart flyttes til et annet vindu. 

 

Jeg har sittet ute og lagt et par små planer for dagen. Forhåpentligvis får jeg dem unna.  Jeg har fått en litt tidligere start på dagen i dag i hvertfall, og det er jo bra.

Lag deg en god dag😚 Det skal jeg.

 

7 kommentarer
    1. Det er så godt å få en ordentlig god nattesøvn, og så bra at du fikk det i natt 🥰 Ja i dag har det vært en nydelig dag med blå himmel og sol. Ikke så ille temperatur i solveggen heller. Jeg har akkurat samme Praktspragle som deg, og den har også vokst noe voldsomt der den står i stuevinduet. På tide å klippe den litt igjen tenker jeg 😉

      1. God søvn er helt nødvendig😊
        Vi har strålende sol i dag også her hos oss.
        Jeg må klippe litt av tuppene på mine Praktspragler jeg også. Har to stykker av den. De er jo så fine, og villige til å vokse😃

    2. Kjempefine, nydelige og stemningsfulle bilder 😊 Det er så viktig med en god natts søvn.

      I dag har været vært ganske bra, men merker at det er kjøligere ute nå ja.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg