SOL OG STRIKK

Vi våknet til sol i dag også. Dermed ble det “morgenkaffe” ute. Den bør egentlig kalles formiddagskaffe hvis jeg skal gå ut fra hva klokka var.

Godt var det i hvertfall å sitte der, mens vaskemaskinen tok jobben med gørrmøkkete arbeidsklær etter mannen.

Han holder på her hjemme nå om dagen, så vi tok kaffekoppen sammen.

Jeg er ikke så god på å sitte for lenge av gangen i sola. Det blir rett og slett for hett under taket på terassen.

Jeg begynte å strikke litt på sokk nr to til min kjære etterhvert . For ikke å bare sitte der å glane liksom da han begynte på sitt igjen.

 

Det ble fort for varmt gitt. Og jeg måtte finne på noe annet innimellom. Det ble til at jeg gikk inn og laget en knekkebrødblanding til meg selv. Nå er det nemlig bare mannen som har i sin boks. Min er tom for noen dager siden. Og nå er snart brødet mitt spist opp også. Mat må jeg jo ha.

Nå er knekkebrødene mine ferdig stekt. Jeg har brukt tiden på å gå ut og inn for å se etter dem i ovnen, strikket noen runder, og drukket kaffe.

Nå kom det noen skyer og jeg benyttet anledningen til å skrive noen ord. 

Ønsker deg en fortsatt fin påskedag 😊

4 kommentarer
      1. Takk. I dag er det helt overskya ser jeg. Det er meldt regn i dag. I morgen er det meldt sol igjen. Håper dere slipper vinden da😐
        Fin dag til deg😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg