Sol og kald temperatur.

I dag kom jeg meg endelig ut en tur igjen. Har vært litt redd for glatta noen dager. Jeg måtte en tur i butikken i sta, og da tok jeg en runde rundt i sentrum og på kirkegården der borte. 

På gangveiene var det trygt og fint å gå, men inne på kirkegården så det ikke fullt så trygt ut. Det var ikke tråkket opp nok der til at snøen hadde pakket seg godt nok over isen som ligger under overalt nå. 

Med små forsiktige skritt kom jeg meg hele veien bort til kirken uten et eneste fall. Det var godt med frisk luft. Jeg må bare huske på å ha på meg litt mer klær når jeg skal ut å gå tur. Det ble litt kaldt. Ca ÷10 grader og sol. Strålende turvær egentlig.

Da jeg kom hjem stekte jeg meg en hvitløksbaguett og puttet røkt laks og smøreost i den. Det var godt. Nå skal jeg bare slappe av igjen til jeg orker å gjøre noe mer.

 

HA EN FORTSATT FIN DAG ❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg