SOL, OG JEG SKAL PRØVE ET ROLIGERE TEMPO

Jeg skrev i siste innlegg at noe var galt i hodet mitt. Jeg tror jeg nå har skjønt at det er en “episode” med hypomani jeg er/har vært inne i. I går holdt jeg det gående hele dagen. Men bare med en ting heldigvis. Mannen måtte be meg å spise etter noen timer.

Tidlig oppe var jeg også. Siden det ringte på døra  klokka 8. Alt for tidlig. Men jeg hadde sovet godt. Må innrømme at jeg tok medisiner for å klare å stoppe hode og få til å sovne..  Det var jammen godt.  Det ble mange timers søvn, og hodepinen ble nesten borte. 

I dag er det knallvær. 1. Oktober, og jeg har sovet lenge igjen i dag. Men skal prøve å ikke stresse meg opp. Håper denne “episoden” nærmer seg slutten. For et slit!

Har sittet ute i sola ei stund med kaffekoppen, prøvd å slappe av. 

Og nå kom jeg på at det var på tide med noe mat også. Når den er spist og innlegget lagt ut. Kan jeg finne på noe annet. Tror det blir å fortsette med prosjektet fra i går. Men jeg må prøve å få gjort noe mer fornuftig også. Husarbeid f.eks!!

Her er det jeg holdt på med i går😊

Jeg lette igjennom det jeg har av stoffer her. Dette var det nok til å lage noe av😊

Jeg gikk ut fra formen på genseren jeg sydde her en annen dag. Men fant ut at det var akkurat for lite lengde på stoffet til å få klippet den helt lik. Da måtte hjernecellene i sving.

Nytt mønster til ermer ble konstruert. Dette var spennende. Tok mål og greier.  Nå er jeg veldig nysgjerrig på om det blir en passende genser ut av det til slutt😊

Hehe… Det ser ut som mønsteret er opp – ned. Det er det ikke. Det skal være sånn. Dere skal få se da prosjektet er ferdig😁

Det er ikke sikkert det blir i dag. Det kan hende vi skal ut å spise med sønn og svigerdatter. Skulle jo vært det på lørdag, men det ble utsatt pga sykdom.

Ønsker dere alle en fin dag😊

 

#syprosjekt #stoffbit #fantasi #sygenser #bipolar #hypomani

7 kommentarer
    1. ringe på døra til folk kl 8 om morgenen er tidlig,uff men godt hodepinen er i ferd med å slippe taket.Artig stoff du syr deg en topp av,blir du med på frodith sin catwalk med klær i div farger så kunne du jo vist frem denne som til det gule bidraget :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg