SOL I DAG OGSÅ.

Enda en soldag her hos oss.  Deilig.

Jordene er pløyet og noe er allerede grønt. Det går fort i svingene når snøen endelig forsvinner.

Jeg flyr ut og inn i dag også . Har ikke kommet meg i klærne enda, men flyr rundt i t-skjorta jeg sover i. Her er det ikke mye folk som går forbi, så det gjør ingenting. Sånn for syns skyld kler jeg på meg utpå dagen en gang.

Nå har jeg vannet og sett over plantene mine. Fått i meg en kaffekopp, og skjekket surdeigen. Den ser ikke bra ut syns jeg, så jeg satte den i sola i vinduskarmen for en halv time siden. Får se om det hjelper. Det er ikke så varmt på kjøkkenet etter at jeg har skrudd av varmen.  Den sto nemlig de første dagene da jeg begynte med deigen .. eller starteren da😊. Tror den helst vil ha 22-26 °C for å jobbe som den skal.

I dag har jeg fått i oppdrag og bytte hele linninga og strikken i den ene pysjbuksa til mannen. Det skal jeg gjøre. Så da må jeg opp på syrommet mitt å starte symaskinen. Ellers er planen og strikke noen runder, bake brød, og ta bort ugresset som ligger i blomsterbedet mitt. Resten av dagen blir som den blir.

Ønsker deg en flott dag😚

4 kommentarer
    1. Bare sola skinner, så blir alt mye lettere! Den var innom oss her i Trøndelag i går og dagen før også, men nå har den gjemt seg igjen…

      1. Nå har sola gjemt seg igjen her også. Og det er mye kjøligere i dag. Vi får håpe den dukker opp igjen snart hos oss begge. Den gjelper på sååå mye😃

    2. Bra opplegg…Greit å ha litt å ordne med og som er nyttig. Det er det jo masse av her. Topp! Bra det er sol og varme…litt kjøligere her i kveld nå. Klem.

      1. Ja det er alltids noe å finne på her. Både av fornuftige og ufornuftige ting😊
        I dag er det overskyet og mye kjøligere hos meg også.
        Ha en fin dag…klem😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg