SOKKESTRIKKING

Vi har frosne føtter begge to om dagen og da er det godt å ta på seg varme og gode hjemmestrikka sokker.

Her er et nytt par ferdig til mannen min. Og nå har jeg akkurat lagt opp til et nytt par til meg selv.

Jeg har fortsatt en del ullgarn liggende, og det er greit å få brukt noe av det.

Nå skal det bli noen sokkepar med rare fargekombinasjoner. Det gjør ingenting. De varmer like godt, og jeg syns det er gøy å se hvordan  resultatet blir. 

Ha en fin dag i kulda😚

Håper du er god og varm på beina😊

2 kommentarer
    1. Det er jo så godt å ha ullsokker på deg. Så kjempefin 🙂 Har lyst til å lære meg til å strikke sokker jeg også, men har hørt at hælfellingen er det verste 🙂

      Her går det i vottestrikking 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdagsettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg