SOKKESTRIKK

Her har det vært nok ei søvnløs natt. Søvnen kom ikke før i 6-7 tida på morgenen i dag. Enda jeg holdt meg våken i hele går. Jeg satte meg ned med strikketøyet ei stund for å klare det. Samtidig fikk jeg sett The Voice fra forrige uke. Etterpå fikk jeg med meg gårsdagens episode også, så nå er jeg ajour på det.

Jeg strikker på et sokkepar til sønnen min nå. Han er ikke så nøye på farger og sånn, bare det ikke er rosa. Så disse ville han gjerne ha. Det grønne garnet er noe jeg kjøpte noen nøster av fordi det var veldig billig akkurat da jeg skulle bestille et annet garn på ei nettside. Kjekt å ha tenkte jeg.

Jeg har enda et par nøster igjen av det. Det er litt for lite til et par til mannen, så da jeg var ute på shoppingrunde på onsdag kjøpte jeg med et nøste til å supplere med. Gult….det ble muligens litt for lite fargeforskjell, men det får gå. Han blir varm på beina ihvertfall. Det er det viktigste.

 

Neste gang jeg skal nedover til Hokksund skal sokkeparet til sønnen være ferdig. Han snakket om overnatting på skauen ei natt snart sammen med eldstemann. Da kan det være lurt å ha med et ekstra par med varme sokker.

Ha en fin og fredelig lørdag😚

6 kommentarer

Siste innlegg