SNUR DØGNET RIKTIG VEI IGJEN

Yes!!! Jeg våknet av meg selv kvart over 9. Har vært våken siden, men nå måtte jeg ned i horisontalen ei lita stund. Ligger og skriver på telefonen jeg vet dere😊 Blodtrykk fint, puls for lav. Jeg har spist frokost, tatt meg en kaffekopp, fylt inn beløp i budsjettet og satt en brøddeig . Mannen ordna med oppvask og oppvaskmaskin i går.

——————–

Nå ringte min mor, og jeg bakte nettopp ut brødene. Da blir det besøk om en times tid. Flaks… Da kan jeg servere nybakt brød med syltetøy😃

Strikketøyet hennes blir med på tur. Så nå blir det strikking og TV ei god stund😁

Koselig 😊 Ha en fin dag dere andre også😚

 

3 kommentarer
    1. høres ut som en helt ok dag,godt å sove til en våkner selv,men ikke hele dagen :=) genseren blir fin,stripene kommer til å bli smalere på ermene men det er bare fint synes eg :=) håper du og din mor koser dere godt i dag med prat,strikk og nystekte brød

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg