SNØLAG OVER ISEN, INNETRENING.

Det var stedvis glatt og litt kronglete å gå tur ute i går kveld. Jeg brukte lommelykt i mørket for å se skikkelig hvor det var strødd og ikke. Nede på gangveien var det enklere. Der var det gatelys og jeg kunne gå litt tryggere.

I natt har det kommet et tynt lag med snø som dekker isen på bakken, og jeg er veldig usikker på om jeg skal ta sjansen på å gå ut. Jeg har så lyst, så det ender nok med at jeg skraper isen av bilvinduene og kjører bort til sentrum. Der er det enda mer lys, og sikkert mye bedre strødd enn utenfor hos meg.

Jeg har gjort “innetrening” tidligere i dag. Jeg satte på -Hver gang vi møtes- på tv og bestemte meg for å danse til hver sang, og strikke så lenge det bare var prat. Kjempefint program det der. Denne gangen var det Bjørn Eidsvåg sin dag.

Han har mange fine tekster og låter. Mange av dem veldig rolige. Så det ble ikke så rare sprella på meg. Sikkert like greit vil jeg tro. Det ble mer yoga – bevegelser, hvis jeg kan kalle det det. Jeg fikk myka opp den stive skrotten min i det minste, og all bevegelse er bedre enn ingen bevegelse. OG… jeg ble ferdig med den siste sokken til meg selv.

Har til og med begynt å feste trådene på dem.

Jeg tror jeg skal lage middag først og fremst jeg nå. Så skal jeg se om det blir en tur et eller annet sted senere i kveld. 

KOS DEG MED KVELDEN ♥ 

6 kommentarer
    1. Det var lurt!🤗✨👏🏻
      Opp og danse når det er musikk på TV.🤩
      Sokkene ble veldig fine.🧶
      Kos deg masse i kveld!🥰✨

      1. Tusen takk 😊
        Jeg kjente det godt i beina etter turen dagen før. Så det var kanskje lurt å holde seg til innetrening med dans i går. Jeg vurderte helt frem til klokka var over 22 i går kveld om jeg skulle ta sjansen på å bevege meg ut på glatta eller ikke. Det ble til at jeg måtte si meg fornøyd med innetreningen. Jeg kjente med grøss og gru på følelsen av beinbrudd som jeg har fått etter fall på glatta før. Huttetu…og jeg har hverken brodder eller piggsko for tida.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg