Snøen laver ned.

Det har snødd de siste par timene. Det laver ned og blir fort mange cm på bakken.

Nå ble jeg nødt til å gå ut å få bort snøen av trappa og inngangspartiet pluss rundt bilen min. Fortsetter det sånn utover kvelden må jeg nok ut en gang til før jeg prøver å ta natta. Det var godt å få gjort det én gang i hvertfall.

Jeg begynner å få igjen pusten her sånn smålig, så jeg tenker jeg koser meg inne i varmen med strikketøy og levende lys ei lang stund før jeg evt må ut på en ny tørn. 

 

HA EN FORTSATT FIN ROMJULSKVELD ♥ 

6 kommentarer
    1. Her har det også snødd og snødd, så man blir lei av å måke.😅❄️
      Håper det ikke kommer så mye mer hos deg.🤗
      Nydelige farger på strikketøyet ditt.🥰🧶

      1. Ja jeg skjønner det er nok snø oppe hos dere. Det slutta å snø like brått som det begynte i går kveld. Heldigvis!!
        Det blir mange forskjellige fargeblandinger når restegarnet blir brukt 😊 Ble ikke så ille disse her syns jeg 😊

      1. Ja det snødde som fy ei god stund før det plutselig ga seg like brått som det kom.
        Jeg nyter kveldene nå i romjula. Det regner jeg med at du også gjør.
        Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg