SNØ, SNØ, SNØ

Nå har jeg fått nok av snøen denne vinter’n. Trodde virkelig ikke det skulle bli så ille i år som i fjor. Men etter værmeldinga her ser det ikke ut til at det skal gi seg enda. 

Så i dag har vi vært ute og fått bort litt. Må nok ut en tur til seinere i dag også. Vi klarer ikke å ta så mye av gangen. 

Mannen måtte avgårde et ærend nå, og Dino la seg helt utrolig nok ned ved siden av meg.  Uten mas da far dro!!!

Gjett om ikke vi skal ta en hvil så lenge.

Heldigvis snør det ikke i dag, så vi får bare være flinke og få unna mer etterpå, før det skal komme mer i morra.

 

Ser det sånn ut hos dere andre der ute?  Eller er dere så heldige at våren har kommet?

#snø #snømåking #vinter #østlandet

9 kommentarer
    1. Fortsatt mye snø her også..begynner å bli lei av vinter nå ja 🙂 Etter vi flytta i leilighet blir det lite å måke..men mannen hadde en dag da han fikk lempa vekk litt fra verandaen da det var på det meste med snø… God helg til deg <3

    2. Ja, det er nok fortsatt en del snø her, og det kom jo mer i går og i natt. Men heldigvis ikke så kaldt i dag. Så da fikk jeg vasket noen vinduer. De så bare ikke ut. 🙄 Det vil si, vi så snart ikke ut 😉😃 Vi slipper heldigvis å måke ettersom vi bør i blokk 🙂

      1. Nei vinduene ser ikke jeg ut av snart heller 😃 men det får bare være foreløpig.
        Jeg flyttet fra blokka jeg bodde i for halvannet år siden jeg. Der var det heller ikke snømåking. Bare så vidt bak bilen noen ganger.

    3. Ja, det er nok fortsatt en del snø her, og det kom jo mer i går og i natt. Men heldigvis ikke så kaldt i dag. Så da fikk jeg vasket noen vinduer. De så bare ikke ut. 🙄 Det vil si, vi så snart ikke ut 😉😃 Vi slipper heldigvis å måke ettersom vi bør i blokk 🙂

    4. Stakkars folk….
      Her er det sol , blå himmel og ingen snø. Ingen snøhauger heller. Krokus og snøklokker i blomst, og påskeliljer er på vei opp av jorden.
      (Sørlandet, om noen lurer). Jeg har måkt snø som en helt i vinter, så nå får det jaggu være nok.

    5. har var det full vinter ser eg,skjønner godt du er lei.Vi har hatt vår lenge vi,har fått stelt grønnsakshagen også :=) men i dag har det lagt seg et par cm nysnø ute,men veiene er bare så det blir nok ikke liggande lenge dette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg