Snart klar for en ny venninnedag.

Har sovet alt for lenge i dag, men det trengtes tydeligvis. Frokost har jeg spist for ei god stund siden, og nå har jeg fått i meg dagens kaffekopp også pluss et par paracet for hodet og litt for varm kropp.

Kaffekoppen ble litt utenom den vanlige svarte kaffen jeg pleier å drikke. Jeg blandet i litt melk i dag, og et godt dryss med kanel.

Forandring fryder.

Jeg begynner å bli klar til å reise til min venninne i Vestfossen. Jeg skal ha med en pk pinnekjøtt og pinner til kjelen. Gjett om vi skal kose oss med middagen i dag ?!? Det blir pinnekjøtt, Vossakorv, kålrotstappe og poteter. Og masse skravlings attåt.

HA EN FIN SØNDAG DU OGSÅ ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg