Snart god natt.

Dagen er snart over, og jeg har gjort noe fornuftig. Jeg klarte og ordne så en hel pappeske med bøker blir hentet på tirsdag. Og jeg har sett meg ut flere ting som jeg ikke trenger. Noe skal på dynga, noe skal gis bort og noe skal ut til salg på Facebook eller Finn.

Bøkene ble “solgt” på Facebook for et par kaffeposer etter kort tid i dag. Helt i orden det. Vi må prøve å bli kvitt masse her nå. Herremannen som hører til her har klart å få bort veldig mye som har stått ute mens jeg var avgårde. Det var godt å se. Faktisk var det helt strigla ute, med nesten nyklippet plen og greier. Han har tydeligvis stått på masse.

Nå er jeg alene her igjen og har kosa meg med en lettvinn middag. Alt sammen inn i ovnen, som jeg har gjort mye i det siste når jeg er her hjemme. Fort gjort og godt.

Middag må jeg ha. Det er da jeg blir ordentlig mett.

Nå er jeg trøtt, og klar til å legge meg å lese ei stund før jeg sovner. Så får jeg se hva morgendagen bringer. 

Ha ei god natt ♥ 

2 kommentarer
    1. Det er så deilig å rydde og fått gitt bort ting man ikke trenger. Jeg har en jobb å gjøre nede i kjelleren i de to bodene jeg har. Det er mye der som skal kastes/gis bort, men har ikke hatt noe tiltak til å ta fatt i det hittil. Håper du får en fin søndag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg