Slitsomme dager og netter.

Jeg har sovet mange timer igjen, men ikke før klokka ble 2-3 i natt. Var oppe igjen en liten tur, før jeg klarte å sovne på nytt. Og da ble klokka 13.30 før jeg våknet helt tommelomsk i dag også. Jeg sliter veldig med å holde meg våken nå, selv om sola skinner og det ser helt nydelig ut ute. Skal se om jeg drar meg ut på verandaen snart og planter om det jeg skulle gjort for ei god stund siden.

Det ble en gåtur på meg i går i hverfall. Det var deilig ute da også. Men jeg gikk litt for langt før jeg snudde, og sleit med å klare turen hjem igjen. Ble både svimmel og kvalm, men det var ikke lett å finne et sted å sette seg ned for en hvil langs veien jeg gikk. For første gang på veldig lenge måtte jeg få av meg jakke og sko så fort som mulig å legge meg rett ut i sofaen da jeg endelig kom inn døra igjen. Absolutt ingen god følelse.

Vårlig var det blitt siden sist jeg gikk. Det sildret og rant overalt.

 

Etter ei god stund på å komme til hektene igjen laget jeg meg middag. Det ble kyllingfilet, ris, og salat med mango, paprika, og purre. 

 

Og det var vel det som foregikk utenfor sofaen i går.

HÅPER DU HAR EN FIN SØNDAG  ❤️

10 kommentarer
    1. Det er viktig å tilpasse turen så man ikke går for langt en vei. Jeg bommer på det hele tiden, og klarer nesten ikke å komme tilbake hjem eller til der bilen står. Lærer visst aldri heller jeg 🙈 Ille når det blir så dårlig med søvn for deg, for kroppen og ikke minst hode blir jo helt i ulage. Får håpe at du får en god natt når du legger deg i dag. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

      1. Det kan være vanskelig å snu i tide ja. Lærer ikke jeg heller 🤔
        Jeg har vært helt i ulage med søvn lenge nå…slitsomt. Men i natt har jeg endelig hatt ei natt med normal søvn til normal tid 😀
        Ønsker deg en fin onsdag 🥰

    2. Man blir jo helt satt ut når man ikke får den vanlige døgnrytmen.😞
      Likevel fint å få litt frisk luft.
      Maten ser kjempegod ut.🤩🤗

      1. Ja det har vært mange slitsomme døgn nå. Men i natt har jeg sovet akkurat sånn det skal være 😀
        Frisk luft gjør godt.
        Fin onsdag til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg