SLITENT HODE I DAG

Dårlig nattesøvn gir en sein start på dagen. Og da jeg knapt nok rakk og våkne før en telefonavtale klokka 11, da var liksom dagen satt. Jeg fikk da tatt i mot telefonen. Ganske så trøtt i tryne, men det så jo heldigvis ikke vedkommende i andre enden.

Vel så var det gjort. I mellomtiden hadde mannen fått besøk, og jeg vasset fortsatt rundt i morgenkåpa. Tok en kaffekopp i den bekledningen jeg hadde sammen med dem ute. Og siden jeg først hadde startet opp med ting og ordne med, tenkte jeg det var lurt og ordne litt til. 

Så da ble det og prøve å få tak i min saksbehandler på NAV. Det var ikke enkelt. Men etter mye plunder fikk jeg sendt ei melding via “mitt nav”. Jeg trenger et nytt møte så fort som mulig. En eller annen søknad må sendes. Enten AAP eller ufør . Det blir nok helst AAP. Ting skal jo dras ut så langt det går der i gården.

Så var det legetime da. Klarte å få bestilt det også. Og til slutt fikk jeg tilogmed sendt inn forespørsel om ny resept . Nå har jeg klart å gå tom for sovemedisin igjen. Jeg er alt for treg til å ordne med sånne ting.

Vel, vel… da blir det dårlig med søvn noen netter. Og det kan jeg takke meg selv for. 

Nå er jeg sliten i hode mitt. Det bare piper der inne. Og dagen min føles ødelagt. Men jeg prøver å gjøre det beste ut av den uansett . Jeg har kikket litt rundt på plantene både inne og ute. Det er i hvert fall spennende.

Det jeg har sådd kommer opp, og vokser for hver dag .Og her har det sprunget ut en ny blomst på bare to dager.  Jeg så den begynte å åpne seg i går. Og i dag ser den sånn ut😊

Det er en blomst til på den akkurat nå, men det er mange knopper. Så den blir nok veldig fin om ikke alt for lenge. 

Ute under løvet langs veggen så jeg også at det begynte å skje noe. Bittesmå nye skudd begynner å stikke frem på Klematisen. Den sto her da vi flyttet hit for to år siden. Og i år vil jeg gjøre et forsøk på å få den til å vokse seg stor og fargerik. Den var nok ganske nyplanta. For det var ikke store saken. Og ikke var den bundet opp heller. Den må jo ha noe å klatre i. Det skal fikses i år😊

Det blir nok bra.

Nå skal hodet mitt få slappe av ei stund. Så får jeg se hva som kommer ut av resten av dagen . Jeg har så masse jeg har lyst til, men trenger ei pause akkurat nå.

Ha en fin dag der ute😊🌻🌷🌹

#vårblomstring #oppmuntring #nav #søknader #sliten

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg