Sliten søndag.

Jeg merker jeg har brukt masse energi på gåturer og andre ting denne uka. I dag er det søndag. Jeg har sovet lenge, er fortsatt trøtt, og skal la søndag være søndag kjenner jeg. En liten tur ut blir det nok i dag også, men absolutt ikke enda.

Jeg har mye planer som foregår i hodet i dag. Alt for mange. Da blir det kaos, og jeg blir enda mer liten i kroppen. Sånn får det bare være i dag. Det går over.

Jeg sitter inne og prøver meg på noen rader på strikketøyet mitt, samtidig som jeg har tv’n på og får nye ideer der til ting jeg bare kan drømme om. Drømmer er lov å ha. Jeg har rotet i en eske med stoffer for å finne noe som kan brukes til en enkel sekk til turene mine. Jeg fant da noe, men orker ikke å begynne på det.

Jeg lufter i stua og på soverommet.  Deilig frisk luft kommer inn. Sola skinner og jeg burde vært ute. Men så langt i dag går hodet i ball og kroppen vil ingenting. Det er søndag, jeg er nødt til å ta en hviledag. 

 

KOS DEG MED DAGEN HVA ENN DU BRUKER DEN PÅ ❤️

6 kommentarer
    1. Det er nok lurt å ta seg en hviledag i uka.🤗👍🏻
      Da får man mer energi til de andre dagene.
      Kos deg i kveld med TV og strikking!🧶🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg