Sliten og oppbrukt om dagen.

Her er det meste av energi brukt opp for ei stund. Jeg er i mål med det jeg aller først skulle gjøre etter oppsigelsen ble levert, så jeg får være fornøyd med det et par dager til.

Et stativ med klær henger ute i sola og vaier såvidt. Jeg har vært i dusjen, spist én gang, sendt melding på en leilighet jeg kunne tenkt meg å sett på, og deretter lagt meg ei stund med boka jeg leser.

Nå er det nok ikke så lenge før jeg forhåpentligvis hører fra de som ville hente planter her i dag. Jeg er glad for det meste som blir bragt ut av huset her. Bare den store Monsteraen er jeg litt lei meg for.

Det er godt jeg har fått avleggerne fra den til å vokse.

I dag har jeg tatt noen avleggere fra Praktspraglene også. Så har jeg litt på lur i tilfelle jeg får vinduer med plass til planter i. Det håper jeg virkelig.

Kanskje jeg hører fra leiligheten jeg sendte melding på tidligere i dag. Der tror jeg det ville blitt plass til noen planter inne. Det som er der er at det ikke er balkong eller privat uteplass. Men det er kanskje mulig og plante litt der allikevel. Vi får se. Jeg forhastet meg ikke. Jeg har mulighet til å strande på sofaen hos mora mi til jeg finner noe for meg selv.

 

  ØNSKER DEG EN FIN NY UKE ♥ 

2 kommentarer
    1. Håper virkelig du får napp på leilighet snart.🤗 Da blir det kanskje litt mer ro i tanker og litt mer energi etterhvert. Det tar på å være i ingenmannsland og da er det godt å få tankene over i en bok i stedet.🤗🤩
      Ha en riktig fin kveld!😊

      1. Ja boka er god å ty til. Da glemmer jeg alt annet ei stund. Ingenmannsland er ikke et trivelig sted. Etterhvert blir ting mye bedre. Og jeg har god hjelp av familien min ♥
        Ønsker deg en fin dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg