SLITEN, MEN FORNØYD

Denne dama her er temmelig utkjørt etter kveldstur i ødemarka .

Her er jeg helt pumpa, rett etter vi kom inn ved halv ti tiden.

Vi sovna litt som vanlig etter middagen. Men jeg hadde bestemt meg for å gå i dag. Og da fikk det ikke hjelpe at det ble nesten mørkt før vi vassa de siste 100 meterne inn til gården hjemme.

Da hadde vi gått ei lita runde på knappe 2,5 km. Det er ikke langt. Men for oss som er helt utrena nå, var det mer enn nok.

Mannen min er helt sjokkert over fremgangen jeg har vist på de få korte turene vi har klart å ta. Jeg holdt et bra tempo hele veien oppover en lang slakk bakke. Noe jeg har skikkelig problemer med å klare (pga helsa). Men jeg skal klare og gå meg til bedre lunger og kondis utover våren 😊

De siste 100 meterne måtte vi balansere i gamle fotspor i snø som gikk til knærne hvis vi datt igjennom. Noe vi gjorde X antall ganger. Snakk om treningsøkt seint på kvelden.

NÅ har vi lov til å være stolte av oss selv, syns jeg😊

Det begynte å bli mørkt før vi nærma oss gårdene hjemme og de siste mareritt-meterne.

Nå er jeg fornøyd med dagen, og klar for jobb i morgen😊

Ha en god natt.

 

#kveldstur #trening #snø

10 kommentarer
    1. Du har all grunn til å være fornøyd ja!

      Det er slitsomt å gå på snø. Selv sliter jeg med betente hæler og stramme achillesscener. Det gjør det vanskelig for meg å gå fort når jeg går utendørs. Jeg kan ikke gå på ujevnt underlag som på stier. Da river det i achillesscenen og jeg får enorme smerter.

      Turer på flatt underlag går bra.

      Vær fornøyd med deg selv 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Uffda.. Jeg har hatt en betent hæl en gang. Det var absolutt ikke godt. Jeg håper det er noe som går over hos deg også etterhvert.
        Det var litt av en tørn vi hadde i halvmørket de siste meterne. Så vi var veldig fornøyde med oss selv da vi endelig var i mål😊

    2. Håper du fikk deg en skikkelig deilig og dyp nattesøvn etter strabasene. Jeg har hørt at det gjør skikkelig godt for nattesøvnen å gjøre seg helt klar med tannpuss og alt kveldstell for så å ta seg en tur ut i frisk og så stupe rett i seng.

      Ønsker deg all mulig lykke til med jakten på kondis og lungekapasitet. Du har all mulig grunn til å være fornøyd med at du er kommet i gang.

      1. Tusen takk😊 Ja det er godt å komme i gang og merke bedring så raskt.
        Det tok litt tid før jeg sovnet, men da jeg først gjorte det, sov jeg godt😊

    3. Høres slitsomt og godt ut på samme tid. Dette kan du virkelig være stolt av. Og det at mannen din ser utviklingen, det er jo enormt kjekt 🙂 Ingen grunn til å overdrive, for da mister man motivasjonen, men utrolig kjekt å merke at det går bedre og bedre 🙂 Lykke til videre på turene, og ha en fin dag på jobb 🙂

      1. Det var både slitsomt og godt ja. Neste gang tror jeg ikke vi går den veien hjem, men det ble jo en liten treningsøkt de siste meterne i snøen.
        I dag blir det “trening” på jobb. Håper det blir bra😊
        Ha en fin dag du også🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg