SKOGEN OG JEG SKIFTER FARGE

Vi har vært super-flinke i dag. Kommet oss ut på tur igjen. Og det rett etter maten, en stor salat bolle på deling.

Skogbunnen skifter farge nå. Fra hvitt til grønt. 

 

Jeg derimot har skifta fra hvit til en lett blanding av rød/lilla etter turen.

Kanskje ikke så rart etter en ny rekord på 3.2 km, og 1.1 av dem var stigning på tilsammen 107 m.

Jeg skjønner jo at dette ikke er mye å skryte av for de unge og spreke ( og sikkert mange av de litt eldre også) her inne. Men for meg betyr det utrolig mye og klare disse oppoverbakkene. 

Så JA.. Jeg har lov å bikke mot rød/lilla farge😊 Og jeg er stolt det😎

 

#treningstur #treningsøkt #lilla #rød #vårvær #vår

4 kommentarer
    1. Så bra 🙂 Etter jeg ble syk er turer på over en km som regel langt nok.. Blir fint med mer farger i naturen igjen nå.. Også så fint bilde av deg , kledelig med litt “roser”i kinna <3<3

      1. Tusen Takk, det er ikke lange biten jeg går før “rosene” kommer😊
        Nå blir det bare finere og finere ute.
        Du må bare rusle det lille du kan🌷🌼🌻
        Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg