Skal ut å være sosial i dag også.

Jeg skal ut døra her hjemme i dag også.  I går avtalte jeg med ei venninne å ta turen ned til henne i dag. Hun som hadde laget i stand så fin Afternoon-tea  til oss sist jeg var der. Jeg tar med strikkeposen med genseren min, og håper jeg kommer langt på vei med alle trådene som fortsatt skal festes.

 

Siste påskedag i dag. Sola slåss med skyene. 7 + grader ute på skyggesiden. Om vi sitter ute på terassen hennes eller inne finner vi ut av da jeg kommer dit. 

I går var jeg i Hokksund og spiste ribbe sammen med min mor, begge gutta mine og svigerdatter’n. Fredag var ei annen venninne og jeg ute på skitur, med alt tilbehør, og med middag hos meg etterpå. Datter og barnebarn er de jeg ikke har sett i påsken. De er opptatt med sitt. Kanskje jeg svipper innom og ser om det er noen hjemme der da jeg skal hjem igjen i dag. Det hadde vært hyggelig å sett dem også i påsken.

Jeg er kjempefornøyd med hvor sosial jeg har vært så langt, og enda har planer om det i dag også.

8 timers søvn i natt! Det bør være et godt utgangspunkt. 

 NYT SISTE PÅSKEDAG ❤️

8 kommentarer
    1. En skikkelig sosial påske hos deg.🐥🐣
      Håper du fikk sitte ute og feste tråder.
      Det kan godt hende du får bedre døgnrytme og nattesøvn når du får riktig dose medisin. 🤗👌🏻

    2. Venninnebesøk høres ut som en perfekt måte å avslutte påsken på 🥰 Det har vært deilig vær denne påsken, sånn at vi kunne være mer ute og sitte i sola. I dag regner det, men det gjør ingenting for da forsvinner kanskje de siste snøhaugene. Ha en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg