SKAL PÅ OVERNATTING IGJEN

Da var dagen kommet for ny overnatting. Jeg skal sove hos min mor igjen. Hun skal opereres for grå stær på lørdag. Og siden jeg skal bli med er det like greit å reise ned i dag og sove der.

Jeg er ikke den mest utprega morgenfuglen som sikkert de fleste har fått med seg. Og da er det tryggest å ha meg klar på startpunktet for turen når morgenen kommer brått og uventa. Dessuten får vi jo en tv-og strikkekveld sammen også. Det blir koselig.

 

Jeg må huske å vanne alle blomstene mine før jeg drar. De tørker veldig fort nå i varmen.

Denne her f.eks håper jeg skal vokse seg stor og flott i løpet av sommeren. Og da må den passe på.

De pleier å bli store og fine disse her.

Blomster og planter er gøy å følge med på. Man skal ikke være lenge borte før man kan se at se at de har vokst.  Altså… det blir nok ikke den helt store forskjellen bare på et døgn da, men bittelitt blir det nok. I hvertfall på de små spirene av blomsterfrø og erteplanter som endelig har dukket opp fra jorda.

 

Hvis hodepinen jeg våknet i dag forsvinner snart, blir dette en fin dag.

Ønsker alle dere andre en flott dag også 😙

 

3 kommentarer
    1. Du er flink med blomster og de får masse omsorg og stell <3 herlig og da ønsker jeg deg en fin fin tur…Snille deg som hjelper din mor. Klem…

    2. Jeg var mye og overnattet hos mamma de siste årene før hun døde. Følge til legen. Da var det alltid lurt jeg var der fra morgenen, samme som du tenker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg