SITTER UTE OG AVKJØLER MEG

Jeg ble svett og fornøyd med dagen til slutt i dag også.

Jeg har nemlig nettopp gjort ferdig kjolen min. Nå skal den bare strykes, Så skal dere få se den i morgen.

Jeg orker ikke stryking og photoshoot nå. Nå er jeg  overtrøtt, varm og glad. 

Man kan nemlig bli ganske svett når man jobber med symaskinen også. Så det er deilig og få avkjølt seg etter ei sy-økt og prøving, av og på med kjolen.

Stille og fredelig er det ute i mørket nå også  . Det er godt og sitte her å hvile hodet og senke skuldrene, før jeg stuper i seng og forhåpentlig sovner fort.

I morgen tidlig får jeg besøk av ei venninne. 

Hun har også sydd seg kjole som ble ferdig i dag . Jeg har sett bildet av den. Og den var flott altså. Det hadde vært gøy om hun har den på seg når kommer. Da kunne vi hatt skikkelig photoshoot her …vært modeller for en dag..hehe. tror jeg må sende henne ei mld om det.. 

Her er et god natt bilde fra meg, med ønsker om ei god natt til deg der ute😚

Det er en mørk og disig julikveld, men så er det bare en halv time igjen til midnatt nå

6 kommentarer
    1. Skjønner godt at du kan bli svett av å sitte å sy! (Har bannet over symaskinen mang en gang og blitt både svett og oppgitt. Men så har jeg 12 tommeltotter minst når det kommer til søm…
      Gleder meg til å se modellbilder i morgen.

    2. Gleder meg til å se kjolen…og kanskje din venninnes kjole også 🙂 Dere er jammen flinke og flittige. Jeg kan ikke sitte ved symaskinen lenger. Får vondt i nakken etter et par minutter. Men sydde en del før i tiden.
      Ha en god natt du også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg