SIGNALER PÅ VILLSPOR

Denne dagen har vært tilbragt i morgenkåpe, med noen småsysler innimellom. Etter turen i går hang hodet seg helt opp i kart, stier og ruter som jeg kunne  gå i dag. Det nyttet ikke å få sove. Signalene i hjernen jobbet på høygir. Så jeg sov nok ikke mer enn 4 timer på morgenkvisten en gang.

 

Sto opp til ferdig kaffe og god tro ved 10-tida. Fikk ut minidrivhuset mitt. Satte på en vaskemaskin og ventet på at energien til tur skulle dukke opp . Jeg var flink og spiste frokost tilogmed !

Men den dukket aldri opp i dag. Jeg hadde jobbet for mye med planene i natt tydeligvis. Dermed ble det en slow-motion dag. Men jeg stresser ikke med det nå. Det kommer nye muligheter i morgen. Jeg har god tid nå som jeg skal være hjemme ei stund.

 

#hodekjør #tankespinn #slitsomt #bipolar

6 kommentarer
    1. Du strir nok litt ekstra skjønner jeg, men vi er mange som kjører oss fast på morgenkvisten innimellom. Jeg er sånn i de periodene hvor det er mye på jobb. Samme tanke-kjøret igjen og igjen. Håper du får noen bedre dager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg