Sein tur og rask middag.

Det ble seint før jeg tvang meg ut i kveldsmørket for å få noen meter på Stravaen i dag også. Jeg hadde egentlig mest lyst til å bare sove i dag. Jeg har vært trøtt i hele dag. Fant en serie på tv og har sittet og strikket nesten ferdig sitteunderlaget jeg holder på med mens jeg har sett på den.

Jeg har holdt på å sovne fra alt flere ganger. Men så er det de kilometerne som står igjen på utfordringen jeg er med på da….jeg VIL klare det denne gangen!!  Så jeg var ganske hard med meg selv da jeg kledde på meg for å se om jeg klarte å gå litt i det minste.

Jeg tok bilen og kjørte et lite stykke for å slippe å gå ned bakken hos meg. Var redd det var for glatt å gå til fots ned der i kveld. Det har vært mildvær i dag og da kan det være skummelt å gå der det ikke er bart. 

Det var ikke bart der jeg endte opp med å gå heller. Men det var ikke like bratte bakker der….. det ble bare plutselig mørkt da jeg hadde gått et godt stykke langs veien.

 

Jeg er da ikke dum heller. Jeg har lommelykt med meg da trasker rundt på bygdeveiene rundt her.

 

Så jeg kunne fint bare fortsett så langt jeg ville. Det var fint utsikt over mye av Åmot der oppe fra. 

 

Det endte med at jeg fikk lagret nesten 3 km til på Straven i løpet av tre kvarters tid. Slettes ikke værst at jeg fikk til det i dag. Nå har jeg 2 dager igjen på å klare de siste 8 kilometerne. 

Maten jeg skar opp slang i ovnen med en gang jeg kom hjem er ferdig. Det blir vegetar på meg i kveld. Orka ikke å begynne med noe mer. 

 

Nå vil jeg sette på Farmen på tv og kose meg med maten. 

 

HA EN GOD KVELD OG NATT ❤

 

2 kommentarer
    1. Du er flink og sta som kommer deg ut selv om du ikke egentlig ha lyst 😊 Er nok lurt å ha med lommelykt når man går på sånne mørke veier. Jeg var trøtt selv jeg i går, og klarte ikke å holde øynene åpne når kvelden kom. Endte opp med å sove i 6 timer i stolen 🙈 Ønsker deg en flott mandag, klem 🤗

      1. Takk…ja nå har jeg vært skikkelig sta i hele Januar 😊
        Du trengte nok de timene i stolen. Noen ganger må man bare ta dem når de trengs.
        Forsatt fin kveld til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg