SE…JEG VANT!

I dag kom det pakke i posten. Jeg hadde vunnet garn og oppskrift på disse fine sokkene.

Gevinsten kom fra bloggen Strikkekjerring. Du kan gå inn HER og lese bloggen. Der er det masse fine strikke-tips.

Tusen takk Strikkekjerring😊 Det skal bli gøy å prøve både oppskrift og garn! Jeg tror ikke jeg har brukt dette garnet før. Men ser at det blir mye brukt.

 

I hele går hadde jeg en time-out fra absolutt alt utenom lydbok. Turen dagen før tok helt luven fra meg og jeg ble i skikkelig dårlig form etterpå. Det var nok ikke lurt å gå så fort som jeg gjorde. I dag har jeg vært mer oppe igjen. Strikket litt, og laget middag nå i kveld. Hørt litt på nyheter og hatt et par telefonsamtaler tidligere i dag. Har faktisk ikke hørt på lydboka jeg begynte på i går i det hele tatt. En spennende krim. Men den skal på ørene da jeg legger meg om ikke alt for lenge.

Kanskje prøver jeg meg på en mer moderat tur ut i morgen. Jeg kan ikke gi opp så lett.

Ha en fin kveld😚

5 kommentarer
    1. Gratulerer så utrolig gøy da…..Topp altså. Nå har du masse kos og strikk i påsken. Fin blogg denne! Følger ikke fat, men innimellom <3

    2. gratulerer med den gevinsten,det blir fine sokker :=)
      Nei en kan ikke gi opp,men en må tilpasse tur og hvor fort en går etter hva kroppen tåler,så får en heller øke på sakte men sikkert når kroppen er klar for det :=)

    3. Gratulerer med premien ♥ Kjekk oppmerksomhet det 😀
      Lurt å begynne forsiktig, men jeg kjenner meg veldig godt igjen, jeg tar i når jeg først er ute og går, og det straffer seg etterpå. Jeg har gått flere turer denne uken, men ikke i dag. I dag har jeg sittet benket med strikketøy og The Crown på Netflix 🙂
      God helg ♥

      1. Ja det er veldig dumt å ta for hardt i. Men når man først har kommet seg ut har man jo veldig lyst til å få mest mulig ut av turen. Jeg må lære meg å bremse. FØR kroppen sier stopp.
        Ha en flott Søndag 😚

    4. Så hyggelig at pakken er kommet vel fram. 🙂 Kos deg masse med strikkingen og ha en riktig fin påske! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg