SE HVA JEG VÅKNET TIL

Mannen hadde allerede vært en tur i butikken mens jeg fortsatt sov. Og på vei videre var han innom med en blomst til meg😊Og en veldig koselig lapp😍 Dette sto på kjøkkenet da jeg våknet. Snille mannen min! Blomsten passer perfekt til adventsstaken vår.

Det ble jo kjempefint😊

Jeg våknet av at Dino tasset rundt her. Mannen hadde tydeligvis nettopp reist videre, og det var hevn på gang. Da jeg kikket etter var han allerede i ferd med å undersøke en av julegavene som ikke er pakket inn ennå. Gudskjelov at jeg oppdaget han!! Gaven ble reddet i siste lita. Da var det i grunnen bare å stå opp, siden han var i det humøret.  Klokka var mye mer enn jeg trodde, så det var greit å komme seg opp.  Selv om hele hode er fylt med bommull i dag. Humøret steg betraktelig da jeg oppdaget overraskelsen på kjøkkenet 😊

Nå har Dino vært flere ganger ute i løpestrengen sin og sett etter hare, mens jeg har ordnet en del ting inne allerede. På tide med frokost. Så er jeg klar for å sette i gang strikkepinnene ei stund.

Ha en fin dag😚

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg