SATTE I GANG MR. KENWOOD JEG

I dag blir alt bare tullball. Jeg var grytidlig oppe i dag, og rota rundt med ved og vedfyring. Spiste frokost og kokte kaffe.  Og etter et par timer tenkte jeg at jeg skulle sette meg å se på frokost-tv, mens jeg strikket. Men det gikk jo ikke mange minuttene det før jeg var borte vekk  og hadde sovnet. Så nå er jeg helt i u-rute og fortumla.  Jeg lurte ei stund på hva jeg skulle begynne med. Og det endte med at jeg satte Mr.Kenwood i gang med en gjærdeig. Jeg ville overaske mannen fant jeg ut. Men jeg var litt i seneste laget med å få satt deigen. Han kom hjem før jeg fikk sukk for meg.

Jeg tror ikke jeg skal tenke sying i dag. Det gikk trill rundt med forskjellige stoffer og idéer i går. Og det ble ikke bedre da jeg fant denne boka i stoff-skapet mitt. Sent på kvelden i går ga jeg opp siden jeg aldri fikk bestemt meg for hva jeg ville sy. Det endte med at jeg begynte på sokker til mannen i steden. Han etterlyser flere par nå i jakta.

Så resten av dagen i dag skal jeg gå for å roe hode. Strikke, bake horn med ost og skinke og få på meg klær 😁 Morgenkåpe hører ikke til på ettermiddagen.

Mannen kom hjem fra jakta da jeg skulle begynne på dette innlegget. Jeg har fått referat fra turen, og nå har han lagt seg for å ta en cowboystrekk. I mellomtiden er baksten min ferdig hevet, så nå får jeg først og fremst kjevle ut og gjøre den klar til etterheving. 

Ha en fin dag 😊

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg