Satser på å få gjort litt i dag.

Natt til i går ble det ingen søvn på meg. Og da jeg først etter frokost gikk inn for å prøve på nytt og få noen timer, ble jeg vekket av banking på døra før klokka var 9. Det var noe som skulle fikses på badet i leligheten over meg, så jeg måtte følge med så det ikke gikk ut over badet nede hos meg. Jeg rakk å sove en times tid. Var helt i ørska da jeg lukket opp døra. Fikk en dubb på sofaen senere på formiddagen I hvertfall, men dagen var ødelagt. I natt ble det mer søvn etterhvert, så i dag satser jeg på å få til noe fornuftig her. Foreløpig har jeg ikke kommet lenger enn til kaffekoppen. Må vente litt med frokosten etter medisiner.

Det er grått vær ute ser jeg. Det får ikke hjelpe. Jeg skal prøve meg på en rusletur i dag igjen. Noe må gjøres her!! For mye mat og null bevegelse…vekta øker. Det skal bli mindre porsjoner med mat fra nå av. Jeg var så flink ei stund, med turer og mat, men nå er alt skakk-kjørt igjen. Fikk et podagraanfall igjen forrige helg, så da stoppet det meg noen dager også fra å komme meg ut. En ond sirkel jeg er inne i nå.

Akkurat hva jeg skal gjøre av fornuftige ting utenom å gå en tur vet jeg ikke enda. Lista er lang over ting å ta tak i her. Får jeg til litt skal jeg være veldig fornøyd. 

( julelysene er borte fra vinduskarmen nå altså  😁)

ØNSKER DEG EN FIN DAG ❤️

 

10 kommentarer
    1. Fint at du forteller om morgenen din🙋🏼‍♀️ Bra at det var bedre i dag enn i går. Kaffe hjelper, og får du deg en spasertur blir det sikkert bra. Kjenner meg igjen i mye. Må bevege meg enda mer enn jeg gjør og spise mindre😜 Vil gjerne ned noen kilo🤗 Riktig god lørdag til deg😀

    2. Det er så slitsomt å ikke få sove ordentlig, og attpåtil bli vekket sånn av når man endelig har fått kommet inn i drømmeland. Du er ikke alene om å ville miste noen kilo, sitter en her også. Kroppen min klappet helt sammen etter påske pga overspising av snoop og mat, og jeg har brukt tiden fram til nå på å få orden på den igjen. Håper du får en fortsatt fin lørdag, klems 🤗

      1. Takk 😊 Det har blitt overspising her også i det siste 🙄 Slettes ikke bra!! Må prøve å slutte før det blir enda værre. Håper du også får en fin dag 🫠

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg