SAMME RUTE I DAG.

Det er ikke spesielt mye jeg har foretatt meg i dag.

For det første går døgnet i surr for meg etter ei natt uten søvn natt til i går, og mange timers søvn da jeg endelig sovnet i 3-4 tida nå i natt.

For det andre jeg føler meg helt utslitt. Men én ting var jeg nødt til å gjøre. Jeg måtte på apoteket og hente ut en ny eske med “slankepiller”  (Mysimba) som jeg har vært tom for de siste dagene. Det er ikke så lurt å la det gå for lang tid uten dem. Jeg orker ikke starte opp fra begynnelsen av med dem en gang til. Dessuten ville jeg kjøpe både D-vitaminer og magnesium for å se om det kan hjelpe på svimmelheten og slitenheten.

Der inne møtte jeg på “mannen”. Han hadde ropt til meg da han så meg og spurt om jeg fulgte etter han..hehe. Det hørte ikke jeg. Jeg var alt for konsentrert med å finne det jeg skulle ha i hyllene. Jeg så ham ikke før han plutselig sto foran meg da jeg rettet blikket opp fra det jeg sto og leste på. Vi slo av en liten prat før han gikk.

Jeg ble ferdig med det jeg skulle ha jeg også.  Og kjørte videre til butikken. Parkerte og gikk ut av bilen. Og hvem sto parkert ved siden av meg? Jo…”mannen”. Og hvem satt i bilen? Jo…Esther. Hun fikk komme ut av bilen og logret seg nesten dobbel da hun hilste på meg.

Vi gikk en liten tissetur ned mot elva  med henne og jeg ble raskt mindre interessant. Der var det alt for mye godlukter og undersøke i stedet.

Da vi begge var ferdige med handlinga vår etterpå, ble jeg kjørende bak mannen hjemover.

Jeg ble ikke lei meg da jeg kunne svinge inn til leiligheten etter kun 1 km, mens han hadde 20 minutter igjen å kjøre før han var hjemme.  Det var slutt på den felles ruta vi tilfeldigvis hadde hatt i dag.

  Yngstemann kom til meg senere dag. Han ville “klippe” seg. Det betyr egentlig å fjerne hele sveisen. Med barbermaskin. Så da fikk jeg gjort det også i dag da.

Nå har han reist hjem for ei stund siden, og jeg er klar for å se på tv før jeg tar natta. Forhåpentligvis med søvn og før det begynner å gå mot en ny dag. Jeg må prøve få døgnet på rett vei igjen så fort som mulig.

 

HA EN FORTSATT FIN KVELD ♥ 

2 kommentarer
    1. Håper du får døgnet på rett kjøl igjen.🤗
      Man blir helt utafor av å ikke sove godt på natta. D-vitamin er viktig for energinivået. Det er også lurt å sjekke stoffskiftet og jernnivåene. Jeg må regulere stoffskiftemedisinene mine hele tiden og sliter med for lite jern og d-vitamin.
      Kanskje legen kan ta en ekstra sjekk av nivåene dine?

      1. Jeg syns jeg har tatt mye blodprøver de siste årene jeg. For å sjekke alt mulig. De er stort sett fine 😊
        Kanskje det er på tide med en ny sjekk.
        Døgnet sliter jeg fortsatt litt med å få på riktig spor. Men det går litt bedre i hvertfall.
        Ønsker deg en fin fredagskveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg