Samme middag i dag som i går.

Jeg har bestilt matkasser noen ganger nå. For meg som er enslig blir det 2 middager av samme meny i løpet av uka. Eller jeg kan servere en av menyene når jeg har besøk. Noe jeg har gjort 3 ganger nå tror jeg.

Jeg har bestilt 3 menyer de ukene jeg har gjort det. Men det minste de pakker og kjører ut er til 2 personer pr. meny. Kan være greit det da. Det er enklere å lage runde nr 2 når jeg allerede har prøvd oppskriften én gang. Dessuten lager jeg ferdig det som kan lages ferdig i runde 1.

Så nå står det en ny porsjon av denne middagen i ovnen. BBQ-kyllingbowl med cajungrønnsaker og limedressing. 

Bulgur med spinat i bunnen av bollen.

 

Jeg syns porsjonen var litt i minste laget for meg, og akkurat nå er jeg skrubbsulten.  Så jeg var smart og la en baguett i ovnen samtidig i dag. Nå skal jeg spise meg god og mett.

Syns det er veldig spennende med nye smaker i middagene. Det har lett for å bli mye av det samme jeg blander  sammen og bruker når jeg ikke har oppskrift. 

 

FIN DAG TIL DEG ❤️

2 kommentarer
      1. Det er veldig kjekt å få absolutt alle ingrediensene som trengs i hver pakke. Og nye og spennende oppskrifter. Men jeg syns det blir dyrt i lengden. Så etterhvert vil jeg nok handle inn det jeg trenger selv. Nå har jeg jo allerede fått mange fine oppskrifter jeg gjemmer på😊👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg