Samler husmorpoeng i dag.

Etter å ha vært sosial 2 dager på rad har jeg sovet ALT for lenge i dag. Men jeg kom i gang med å samle husmorpoeng etterhvert.

Jeg har hengt opp en klesvask. Tatt ned en del gardiner i begge stuene, begynt å pusse vinduer. Utvendig må jeg vente litt med. For her er det en traktor som raser rundt på jordene så sandføyka flyr i alle retninger. Planter og blomster både ute og inne har fått vann. Jeg har fått “frokost”. Middag er funnet i fryseren.

Nå kom mannen hjem for å ta seg en hvil. Da tar jeg en pause jeg også.

Kanskje traktoren er ferdig på jordet etterpå, så jeg kan fortsette med vinduene utvendig før det blir kvelden.

Uansett skal rene gardiner opp igjen inne, så jeg har nok å gjøre så lenge han kjører rundt der ute. 

 

Ha en fortsatt fin mandag😃

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg