Salat på lørdagskvelden.

Siden skinkebokser har vært på tilbud denne uka blir det en del måltider med det nå.

I går kveld blandet jeg en stor bolle med salat. Hadde kjøpt inn masse snadder og blande i. 

Hjertesalat, godt med skinke, osteterninger, champignon, paprika, mais, og purre. I en salatblanding er det utrolig mye godt man kan finne å putte i. Vi tok et par av de nybakte rundstykkene hver ved siden av. 

Jeg hadde laget så mye at vi ble ordentlig gode og mette uten alt for mange kalorier.

I dag har jeg sovet alt for lenge pga vanskeligheter med å sovne i natt. Så mannen hadde allerede spist to ganger før jeg våknet.

Da laget jeg en omelett bare til meg selv. Selvfølgelig måtte det bli skinke i den også.

 

Jeg er fortsatt ikke så veldig våken. Men ut skal jeg i dag også.

 

Ønsker deg en fortsatt fin søndag😚

 

6 kommentarer

Siste innlegg