Så må det vist en hvil til :-(

Oppdrag rydd kjøkken og vask kjøkkengulvet er ferdig utført. Jeg var flink nå og tok det med en gang etter frokost/lunsj. Men nå ligger jeg her igjen. At det aldri kan gå an fullføre en hel dag uten å måtte legge seg. Hodet trykker igjen, hjertet jobber hardt. 

Må bare vente med syinga ei stund. Mannen dukker nok snart opp. Så får vi spise litt til å ta en hvil begge 2. Kjedelig…men sånn er det bare. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg har kommet igjennom dagene med jobb i tillegg. Det mannen husker er at det stadig var masse tårer, mens jeg lå der helt utslitt de dagene jeg hadde fri. Nå er det ikke så mye tårer.  Bare en gang i blant.  Men da er det mest frustrasjon og oppgitthet over å ikke klare en dag som planlagt. Nå slipper jeg i det minste å tenke over alt jeg MÅ. Jeg har tross alt resten av uka å komme i mål på. Ingenting løper fra meg, og jeg kan styre i mitt eget tempo. Det som gjenstår å få vite nå er svaret på søknad om uførepensjon. Jeg håper nav har forstått. Hvis ikke vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.  Jeg hadde IKKE klart en arbeidsdag sånn formen er. Men det er jo ikke sikkert de som bestemmer er enige i det. Nå stikker det flere steder i panna bare jeg skriver om dette. Blodtrykket stiger sikkert bare ved tanken. Så jeg får gi meg nå. 

Ha en fortsatt fin dag😚

 

 

#nav #uførepensjon #vondtihodet #høytblodtrykk #slitsomt

4 kommentarer
    1. Tenker på deg. Du hadde nok mange triste og slitsomme dager som du kom gjennom i transe på en måte. Men du har et bedre liv nå! Nav er ikke lett, men men søke må du jo. Eller har gjort!

    2. Skjønner deg godt..frustrerende når selv små daglige oppgaver kjennes som et slit.. Deilig med ryddig kjøkken da.. Ønsker deg en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg