SÅ HELDIG JEG ER.

Jeg er så heldig som har den mannen jeg har. Tror du ikke han kom hjem med roser til sin halvdøde kone i dag. Og så godt det er å ha en som virkelig forstår når dagene er helt ubrukelige. Jeg kan ligge å slappe av i pysjen de dagene som er sånn. Uten å få dårlig samvittighet for alt jeg egentlig skulle gjort. De siste dagene har han virkelig vært flink og hjulpet meg masse. Sånn at jeg får litt mindre å tenke på.

I morgen håper jeg å være på beina igjen. Komme meg en tur ut i frisk luft med fotoapparatet.  Og nyte dagen med min kjære.

Jeg elsker mannen min ♡

 

#heldig #love #kjærlighet #hvile #ro

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg