SÅ FÅR MAN SVI FOR GÅRSDAGEN I DAG

Ja, da er dagen etter arbeidsdag her igjen. Sovnet ikke før borti 3 i natt, samme hvor sliten jeg var etter en lang dag. Først på jobb , og så en liten tur innom min mor etterpå.

Jeg dro hjemmefra litt over 9 på morgenen, begynte på jobb klokka 10. Jobbet til 18.00 , og var hjemme igjen ved 22 – tida.  Alt for lang dag på farta. Så i dag blir det morgenkåpe og sofaen igjen. Ihvertfall helt til vi MÅ i butikken før stengetid i kveld.

Jeg er svimmel og ør i hodet, trøtt som fy og litt usikker på om jeg brygger på noe. Antagelig er det nok bare den lange dagen på beina i går som henger i.

I morgen må jeg være i orden igjen til ny arbeidsdag. Og så blir det nok samme runde som i dag på Søndag . Jobb igjen på Mandag , ødelagt på Tirsdag. Jobb igjen på Onsdag. Men etter det er det noen fridager.. da kan det hende noe fornuftig blir gjort.

Vaskebøtta står fortsatt like godt parkert inne på vaskerommet…off…

Og sånn går no dagan.

Høres jeg negativ ut?  Ja. I dag føler jeg det sånn.  Men plutselig kan det snu til noen bedre dager igjen.

Men jeg våkna til ferdig kokte egg til frokost. Mannen har vært våken lenge han , som vanlig. Så jeg er jo litt heldig også da.

Nå skal jeg se om det hjelper litt med kaffe.

Ha en fin dag der ute.

 

#sliten #trøtt #jobb #svimmel #sofadag

 

Hj

15 kommentarer
    1. Du må passe deg så ikke det blir hverdagen for deg. Det er det blitt for meg. Jeg passet meg ikke. Brems ned mens du kan. Viktig at ikke utmattelsen ikke tar helt overhånd. Jeg rakk ikke en gang bli 50 år en gang før jeg ikke klarte å følge med en gang. Super trist. Nå er jeg 53 år og har i over 10 år hatt det meste av livet på sofaen

      1. Jeg prøver å slappe av så mye jeg kan. Det er ikke mye som blir gjort utenom jobb. Det blir mest til å rote litt på kjøkkenet. Lage middag og bake brød.
        Så trist at du har hatt det sånn i 10 år. Det er alt for mange som presser seg for langt tror jeg. Til det ikke er mer igjen å hente.
        Ønsker deg ei fin helg😊

    2. Tungt når hverdaen blir sånn. At jobben skal ta så mye energi, og at hverdagen da blir i et vakum fordi man er utslitt. Håper det bedrer seg for deg. God fredagsklem fra meg <3

      1. Tusen takk. Det går litt i bølgedaler her. Noen ganger opp og noen ganger ned. Jeg får håpe på noen opp-dager igjen når jeg får flere fridager etter hverandre.
        Ønsker deg ei fin helg😊 Klem.

      1. Tusen takk😊 Ja det er mange som sliter i hverdagen skjønner jeg. Håper på gode dager igjen snart ja.De kommer nok😊 God klem til deg også, og ha ei fin helg.

    3. Du forteller det jo bare som det er…og jeg oppfatter det ikke negativt. For tiden skriver jeg litt “sutrete” selv føler jeg. Men jeg har et behov for å få ut ting. Det handler om å bearbeide også vet du 🙂 Og en fin måte å bearbeide på, er å sette ord på ting 🙂
      Det høres enormt slitsomt ut ja, sånn som du har det, men blir godt når du får litt flere fridager etter hverandre 🙂
      Ønsker deg en god helg, selv om det er jobb 🙂

      1. Ja jeg gjør jo bare det. Forteller det som det er. Og jeg gjør det mye for min egen del også. Så jeg kan gå inn
        og lese her senere. Det er ikke greit å huske hvordan alle dager og perioder har vært når det har gått ei stund. Men her har jeg alt svart på hvitt. Og det er tydelig at mange kjenner seg igjen. Man føler seg ikke helt alene i verden når man kan lese om andre som sliter også.
        Vi får bare få lov til å “sutre” litt noen ganger.
        Ønsker deg også en god helg.

    4. Uff. Negativ? Nope, jeg forstår deg veldig godt. Det var et sant lite helvete det der, gå på jobb, ikke orke noe som helst, bare lade opp til jobben neste dag. Det er jeg glad for jeg slipper nå. Men ellers skulle jeg gjerne hatt en jobb, og kunne klart å eksistere både der og i privaten, på nåværende tidspunkt klarer jeg jo ikke privaten en gang. God bedring. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg