SÅ ER DENNE DAGEN OVER

Dagen endt og penga  tjent 😊

Syns det ble en lang arbeidsdag i dag, selv om den ikke var lenger enn vanlig.  Men når  man jobber fra 10.00- 18.00 er i grunnen hele dagen gått . Spesielt da man skal handle litt også før man kommer ut døra på jobben.  

Klarte selvfølgelig å glemme noe også, som ikke sto notert på handlelista . Og da måtte jeg stoppe innom en annen butikk på veien hjem. Klokka var over 19.30 da jeg endelig var hjemme med alle handleposene .

Så i kveld ble det enkel kveldsmat til Farmen. Grandis med ekstra ost, cola, og is til dessert😊 Skikkelig sundt og godt ….not . Men mette og trette ble vi.

Nå har jeg heldigvis fri noen dager. 

I morgen har mannen bursdag. Kanskje jeg må bake et eller annet. Det kan jo hende noen bestemmer seg for å komme.

Hvis formen er på plass kan det jo hende vi ber noen selv . Vi feirer ikke så storslått uansett😊

Ha en god natt. 

 

2 kommentarer
    1. Veldig greit med noe lettvint innimellom, når man kommer sent hjem. Jeg går for pizza selv i dag, men det er vegetarvarianten Ooomph!

      Kis deg med torsdagen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg